W przypadku wystąpienia awarii urządzenia:

 

W przypadku wystąpienia awarii urządzenia klient zawiadamia telefonicznie dyspozytora w

naszej firmie, dzwoniąc na numer 601-70-31-88, 607-44-77-10, (032) 2817009

Dyspozytorowi należy podać następujące dane:

  • Nazwę i adres firmy

  • Numer telefonu kontaktowego

  • NIP firmy

  • Numer karty gwarancyjnej

  • Numer seryjny i unikatowy urządzenia

  • Opis usterki

Dane te można również, zamiennie z rozmową telefoniczną, przesłać na e-mail

dyspozytor@optimus.bytom.pl

 

W efekcie urządzenie  jest w dniu następnym odbierane przez kuriera DPD,

spod wskazanego adresu. Urządzenie może być transportowane tylko w oryginalnym

opakowaniu. Opłatę za przesyłkę  w jedną stronę ponosi klient w kwocie 25 zł brutto. Cena ta

dotyczy urządzeń o małych gabarytach. Maksymalnie 25cm x 50cm x 50cm

Po naprawie urządzanie odsyłane jest na nasz koszt do klienta.